Lördagen den 12 maj.

Och då tänker jag först och främst på en fin vän som fyller 25 idag. GRATTIS till dig! <3



På tisdag är det ju min egen 25-årsdag. Ingen speciellt sådär om ni frågar mig. Mest ångest faktiskt. Därför kommer jag att jobba fram tills 17.00 och sedan börja klockan 7.30 på onsdagen igen. Som om ingenting händer eller har hänt tänker jag mig. Jag hänger nog inte riktigt med i allt detta och känner mig ganska ofta fortfarande som runt 20. 20, som föröverigt var en rätt bra (läs:fantastisk) ålder. Det fina med födeldedagar är ju ändå, trots allt, att man kan önska sig saker. Till exempel så önskar jag mig, till min 25:e födelsedag, en klocka. Den här fina i silver och roséfärg är från Marc Jacobs och kostar 3.200 små enkronor. Som hittat med andra ord. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0