Klickade in på bloggen...

... och såg att jag inte uppdaterat sedan den 27 januari. Den 27 januari hade jag jobbat på mitt nya jobb i två veckor och när jag skrev blogginlägget där på kvällen den 27 januari så var det fredagskväll och helg. Jag kommer ihåg känslan av helg där i början. Veckorna var långa och tunga och det var så mycket nytt. Helgerna var magiska och kändes hur långa som helst, eftersom man till skillnad från vad man varit under studietiden faktiskt var   h e l t    l e d i g    h e l a   h e l g e n ! Nu har jag jobbat i snart fyra månader och både veckor och helger bara flyger förbi. Men skoj är det fortfarande. Och jag har kommit bra in i mina arbetsuppgifter och så.

Nog om det. När jag nu ändå klickade in på bloggen så passade jag även på att kolla till statistiken. Man vet ju aldrig. Och jojjoda. Några hänger kvar. Var eviga dag är det några enstaka stycken som fortfarande klickar in på min blogg. Varje dag i sisådär 100 dagar utan att något nytt inlägg har skrivits. Fint.

Ute är det också fint. Idag kom jag hem vid fem. Efter det har jag bara varit ute och gått och gått och gått. Nu ska jag sova. Vid 20.20 sa jag godnatt till C och kröp ner i sängen. Lite tidigt kanske. Nu har klockan dock slagit 21.20 och det är på riktigt hög tid att sova...



Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0