Fan!

Jag ligger helt däckad. Att ha riktigt ont i halsen kan ju vara bland det vidrigaste som finns. Och det har jag. NOT FUNNY som ni kan förstå. Jag dricker te med honung, kaffe, vatten, C-vitamin och mosar banan för att få i mig någonting över huvud taget. Jag fick till och med krossa min Ipren för att få ner den.



Hur jävligt jag har det på en skala mellan 1 och 10 är 10. Faktiskt. För några timmar sedan ringde jag till vårdcentralen men de hade inga tider idag så jag hänvisades till att ringa tillbaks. På måndag. Just nu känns det tveksamt om jag kommer att vara vid liv på måndag men om jag är det så slår jag kanske en signal.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackare, du blir snart bra igen.....:))

2011-09-02 @ 17:23:45
Postat av: Henrietta

Stackare! krya på dig!



2011-09-03 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0