ÅÅÅÅ!

Jag vill bli frisk och jag måste bli frisk. Inte bara måste för att det är riktigt jobbigt att vara sjuk, utan också för att jag måste till biblioteket! Jag har inte beställt en enda bok till den kurs som vi läser nu eftersom jag tänkte tjäna in lite stålar. Denna fina plan förutsätter såklart att jag är så pass pigg att jag kan hänga på bibblan. Än så länge är det en riktigt dålig plan alltså.

Tyvärr valde jag också att säga "Ond natt" när C sa "God natt" igår kväll eftersom jag va sur. Mycket dumt såhär i efterhand eftersom man aldrig kan säga så utan att också få en riktigt ond natt. Jag har svettats och frusits om vartannat och drömt mardrömmar :(

Nu har jag dock tagit mig upp ur sängen och placerat mig i soffan där jag lär få tillbringa ytterligare en hel dag. Så himla trisst. Som grädde på moset känner jag inte heller varken smak eller lukt, vilket till och med gör det meningslöst att äta. Dålig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0