Utekväll i lördags!

Väldigt roligt och så. Tills klockan nästan slagit hemdags och någon tjej verkligen hoppar upp i luften och hamnar med sin klack på min fot. ONT. Då menar jag inte ont som i ont när någon kliver på foten med en klack, utan typ..

- Ont som när man inte vet om klacken gått rakt igenom foten.

- Ont som när man snyftar sig igenom de sista 20 minuterna utanför Harrys med en hel påse is från baren.

- Ont som när man äter frukost på golvet dagen därpå och inte vet om man ska överleva.

- Ont som när man måste tillbringa en hel dag på akuten för att få klarhet i om någonting är brutet eller av.

- Ont som när läkaren faktiskt också tror att någonting är brutet eller av och skickar en på röntgen. 

- Ont som när man tillsist fastslår att ingenting är brutet eller av, utan konstaterar en blödning. 

- Ont som när man skickas hem med en stor förpackning smärtstillande tabletter och ett par kryckor.

Och...

- Ont som när man efter tre dagar fortfarande sitter hemma i soffan med gråten i halsen och inte förstår hur det någonsin ska kännas bättre.

Med risk för att ni kommer tycka att jag överdriver så bjuder jag på en bild. Som dock inte visar i närheten av hur ont det egentligen gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0