Onsdag 4 Maj.


Idag har vi varit så sjukt opeppade på att skriva uppsats att vi helt enkelt inte gjort det alls. Istället har vi flängt omkring på stan och pratat strunt. Så har min kväll sedan fortsatt och jag är sjukt omotiverad att göra någonting som har med måste eller bör att göra. Istället gör jag någonting som jag definitivt inte borde. Jag bakar brownies och jag äter brownies. På riktigt så tror jag att jag ska gå och lägga mig. Dels för att jag känner mig som ett vrak men också för att förhindra att hela kakan slukas av bara mig.



Jag gillar särskilt att den ser ut som ett enda stort barnkalas. Inte så jättefint faktiskt.  

GodNatt&SovGott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0