Oups!


Efter en lång pluggdag spenderades kvällen på en filt vid slottet. Chips, rödvin och skön musik. Det här var alltså igår och idag har jag fått betala ett ganska högt pris för denna fina kväll. Jag har inte mått som jag förtjänat. Jag har mått så sjukt mycket sämre. Vid tretiden blev jag väckt av att finaste C vännen stod utanför dörren med choklad och frukt "Jag ville bara se så du lever". Det gjorde jag ju.. även om det va knappt. 

 

Vid 17.00 va det bara att skärpa till sig och dra till salongen där det övats uppsättning inför helgen. Ikväll har jag och mitt hjärta köpt upp näst intill hela Mc'Donalds och slöat framför BigBrother. Skönt.

Nu ska jag sova så jäkla gott. Hej Hopp & puss.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Det låter ändå som om det var värt det. MYS! Ring mig när du har tid och lust=) Kram

2011-05-13 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0