Söndag och kväll.


Köpte hem klockan från helvetet idag. Orkade med den fem minuter. Nu får den stå still på fem i halv åtta dygnet runt och jag bryr mig inte så länge den är tyst..



På väg hem följde jag efter en buss. Jag brukar göra så att jag kör efter den som ligger före mig så behöver jag liksom inte tänka så mycket själv. Ofta har jag annat att göra när jag kör som att lyssna på musik eller fundera på nån annan viktig grej. Från och med nu ska jag dock börja fokusera lite mer på min egen bilkörning för när bussen svängde in på en hållplats så följde jag efter eftersom jag tog det som att vi skulle byta fil. Det gick fint för jag liksom styrde ut och kom på rätt plats igen men i alla fall. Koncentration i fortsättningen.

Ikväll är det söndagsmys och inget annat som gäller, puss.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är underbar.....:))

2011-05-02 @ 16:22:25
Postat av: Carro

Så himla bra att du köpte en sådan klocka. Har kollat på en sådan ett bra tag nu men nu slipper jag köpa en för att du säger att den låter och jag är extrem känslig för sånna ljud. STORT TACK:)



Har försökt kommentera inlägget snart 5 ggr, hoppas inte den syns sen.. eller nu avslöjade jag ju det hur som helst.

Fasta nu din attans kommentar!

2011-05-02 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0