Tisdagen den 17 maj


Norges nationaldag och i helgen fyllde jag 24 år. Första delen av dagen spenderades på frisörskolan där finaste tjejen kammade hem ( ha  ha ) sitt gesällbrev, riktigt skönt! Resten av dagen blev lugn med familjehäng och sånt. Fick bl.a. en rejäl resväska. Jag tror och hoppas att vi kommer gilla varandra och att vi kommer dra ut på mycket sköjsigheter framöver. Så tror jag det kan bli om pengarna bara vill börja rulla in.. (jo jag vet.. jobb=pengar och inget jobb = inga pengar).. 





En till mycket söt present är ju detta fina album fyllt med svartvita minnen. Kärlek till er mina fina brudar <3








I övrigt samlade jag på mig lite smått och gott som man vanligtvis gör sådär under födelsedagar även om de inte är lika fantastiska som när man va liten och det liksom låg nåt magiskt över födelsedagar. Jag kan ju också nämna att  jag har en extrem åldersnoja och undrar vart i helvete de sex åren som måste passerat mellan 18 och 24 tog vägen?! HUA. Fortsätter det såhär så är det ju bara ett POFF kvar tills jag är 100 år och borta fårävär. Fy satan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0