Det här med bloggandet flyter ju inte på precis!


Men det är inte så konstigt. Nu är vi verkligen på slutspurten av uppsatsen. När vi för första gången satte oss och började söka artiklar till det här arbetet var det den 21 februari och det känns helt klart i huvudet att det varit en tung vår pluggmässigt..

Idag är en trött jäkla dag och jag har mest legat i soffan där jag följt Marathon och käkat strössel direkt ut tuben. Det fick mig att känna mig som en tjockis helt utan karaktär och när jag fick sms om att pappsi precis gått i mål på kanontid fick jag ännu lite mer ångest över mitt beteende. Nu har därför löparkläderna åkt på och även om jag kommer stanna flåsandes (döendes) efter 1 km så ska jag i alla fall ge det ett försök och därefter ta en rejäl promenad.

Tack och hej. Leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Uppdatera mera =). Ring när du har tid. Puss

2011-06-01 @ 11:03:43
Postat av: Mamma

Kämpa på!.....:))

2011-06-01 @ 19:55:38
Postat av: lickan

Heja emme

2011-06-07 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0