!


I 30 minuter har BigBrother varit igång i kanal 11, men vi ser på Viasat Fotboll. Frustrerande. Vid kvart i ska vi slå om. Det är dealen. Jag försöker allt vad jag kan eftersom mål kan ses i efterhand på text-tv till skillnad mot bråk, kärlek och tjafs. När det står 3-1 anser jag att det inte längre är så spännande, men så kan man inte tänka för det är målchans vid varje anfall. Jo. Visst. Serrö.

I övrigt har jag bara varit hemma och softat idag. Hoppade till och med över dagens föreläsning faktiskt, man ska inte plugga för mycket så man tröttnar. Så tror jag. Imorgon blir det skola dock. Måste förbereda oss inför torsdagens opponetring..

Ojojoj, ni tar alltid fram block och penna för att anteckna vad jag skriver väl? Bra. Jag skulle bara kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0