FredagsMys!

 



Att ta helg blir så extra fint när man haft lite rutiner under veckan. Idag kände man sig liksom värd att lämna skolan vid tretiden för lite kort ledighet. Tog lunch tillsammans med C och hade efter det egentligen för avsikt att handla och städa eftersom det inte gorts sedan första snön föll i höstas typ. Städningen alltså. Handlat har vi gjort sedan dess. Eftersom det är huvudsaken, och eftersom städningen kan vänta tills imorgon utan att någon tar skada av det så stressade jag iväg på ett corepass istället. Sen hängde vi på gymmet ett tag. Shit. Det är inte min grej. Alls. Maskinerna luktar svett och jag kan tröttna efter två övningar vilket jag också gör, såklart. Kvart i sex kände jag att det va hög tid att dra eftersom stans bästa godisaffär stänger vid sex. Så gjorde vi och nu startar fredagskvällen på riktigt! Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0