Och så blev jag sjuk.

Veckan som började så bra med nytt träningskort och ett svettigt medelpass på det. Så skulle det också fortsätta hade jag tänkt, men vid tvåtiden idag fick jag lägga ner studierna och åka hem med feber och värk i precis hela kroppen. Sedan dess har jag legat. Fy tusan för att vara sjuk! Byggkillarna har som tur är i alla fall valt att snickra någon annanstans idag så jag har kunnat sova som en stock här hemma under eftermiddagen. Tackar ödmjukast för detta.

Imorgon är det sex timmars seminarium i skolan som gäller, så jag antar att det bara är att ställa klockan ett par timmar innan jag egentligen behöver gå upp och svälja ner några Ipren. En skriftlig kompletteringsuppgift säger jag nämligen bestämt: Tack, men nej tack till..


   

Ställer klockan på 22.00 för att inte missa BigBrother och sover vidare.. 


Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig! (Jag skickar lite friska basiller till dig genom brevinkastet imorgon kanske)

2011-03-01 @ 22:26:24
URL: http://carolinenuochda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0