Torsdag 31 Mars


Vi har precis lagt ner pluggdagen som idag sträckte sig från 9.00-16.00. I dessa sju timmar räknar vi dock bort pauser för bilinlämning, C:s frisörtid, C:s isättning av extensions, lunch samt bloggpauser, fikapauser och allmänna pratpauser. Som ni kan förstå så går plugget saaakta med säkert framåt. 

Beställde precis hem ny brun-utan-sol med. TanCans self-tanning spray som är en av de saker jag nu för tiden inte lever utan. På sommaren gör jag det, självfallet. 299 små enkronor och håller hur länge som helst, typ. Eller jag tror den gör det om man använder lagom av den. Det har jag aldrig prövat.






Nu ska jag fixa och greja lite. Borsta tänderna och lite så tänker jag mig. Klockan är ju ändå 17 ;) Imorgon är det fredag.  Imorgon är det April. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0