Oj! Höll nästan på att glömma..


Måste ju presentera min allra mest trognaste björn. En björn som fanns vid min sida dag som natt genom..ja..egentligen jämt och fortfarande. Han kommer inte följa med ner i förrådet idag. Han ligger i min garderob men blev lite småsur när jag bloggade om barndomen utan att ens nämna honom. Vilket jag kan förstå. Vi hängde ju liksom jämt.

Hammarby är hans namn. På riktigt. Det är pappa som döpt honom och jag trodde genom hela min uppväxt att Hammarby va ett vanligt namn. Stackars dumma lilla flickebarn.

Här är han i alla fall. Nallen. Myten. Legenden. HAMMARBY!





Kommentarer
Postat av: Mamma

:))

2011-03-19 @ 16:49:43
Postat av: Cissi

Haha, sjukt festligt!

2011-03-20 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0