Måndagen..


Efter att ha hängt en timme (!) i skolan drog vi till stan och provade solisar istället. Stan är roligare än skolan och så bara är det. Ojoj, vad mycket fint det fanns! För min del kommer det dock bli dessa:





Klassiska, tjatiga och kanske lite tråkiga men jag gillart. Efter stan blev det lunch med hjärtat och jag åt näst intill ihjäl mig. På riktigt. Drog hem med värsta matkoman och såg ett avsnitt "Desperate Housewives". Första avsnittet på första säsongen. Jag har aldrig sett det men försöker fastna i nån serie precis som jag fastnade i OC för några år sedan. Omöjligt. Somnade, och vaknade nu. Jobbigt. 

Nu ska jag ta och svepa mitt kaffe, städa av lite snabbt här hemma och möta upp Carro för ett medelpass på Friskis. See you later alligator! Gött väder idag förövrigt..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ge det ett försök! Du kommer älska DH. Bästabästa.



Jögge gillade dina/mina solisar så det blir ett köp :)

2011-03-14 @ 21:07:56
Postat av: Emelie

GÖÖÖÖÖÖTT! Kanske drar vi och shoppar dem imorgon! <3

2011-03-14 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0