Måndag 28 Mars


Det hade varit bra om jag gjort vad jag skulle idag, pluggat C-uppsats alltså. I brist på motivatin och med ingen lust alls slog jag ihop datorn efter bara någon timme. Där va plugget slut för idag. Sorgligt nog beror inte den bristande motivationen på att jag har massa annat att göra som är roligare. Inte idag.

Idag är en dag när jag gjort absolut  i n g e n t i n g. Eller okej. Jag har plockat undan, rensat ur, pratat i telefon, pratat på msn, pratat i telefon, bråkat med min kille utan någon som helst anledning, pratat i telefon, ätit en macka, pratat i telefon och ätit en macka till. Typ så. Jag går fortfarande omkring i pyamas och klockan är snart nio på kvällen. Skitdag. Sur är jag också. Svinsur.

Nu får det vara slut. Jag tar en dusch. Ordnar nåt att äta. Inväntar min sambo (om han nu skulle våga sig hem efter träningen). Fixar lite måndagsmys och drar ett stort streck över den här dagen. Nu gör jag det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0