Gud hör bön


Mötet gick kanon! (Bortsett från att jag drog i mig två snabba koppar kaffe och en Red Bull precis innan och höll på att falla ihop en av koffeinchock i starten). Nöjda med dagen kunde vi i alla fall ta tåget tillbaks till Kalmar igen. 

Senare delen av kvällen har spenderats ute på stan, där vi käkat god mat och haft det mys. Fick dock ett skräckens sms mitt i maten där det stod "Kanal 11 är borta!!!!!!!!!!!" Hostade till och fick upp maten jag satt i halsen, drog en snabb bön till gud och vips.. Kanalen fanns kvar när jag kom hem. TUR. Nu gör jag därför som varje kväll klockan 22.00, lutar mig tillbaks och njuter av lite skandal TV.  


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag fick lägga till 50 per månad för att ha kvar kanalen i sovrummet. Orka vara uppe efter 21.30 liksom. Ses imorrn min sköna, intervjuguide it is!

2011-03-30 @ 22:32:33
Postat av: Cissi

Om du blev hemskt förvirrad av den namnlösa kommentaren och undrade vem som skulle göra en intervjuguide med dig så var det bara jag!

2011-03-30 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0