Friday I'm In Love




Igårkväll blev jag sjuk. En inte så långvarig febertopp. Jag tog den dock på största allvar och placerade mig i soffan tillsammans med isglass och tv-tittande. Idag är jag frisk igen. Skönt det. Det är ju ändå fredag. Startar dagen med en date på stan. Cissi och hennes fina lillkille. Sen ser vi vad som händer om jag lever. Det är inte säkert eftersom min kille precis ringde och uppmanade mig att gå ner med en tvätt. Tvättiden börjar vid tolv, och det blev plötsligt mitt problem. Jag försökte protestera, men utan någon som helst förståelse.  "Det är ju för faan mitt på dagen". Det är aldrig mitt på dagen i den tvättstugan hjärtat. Det är alltid natt. Natt, natt, natt. Men jag kommer gör ett försök. Så ser vi om vi ses sen. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du e underbar.......:))

2011-03-25 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0