Fredagsnatten.


Jag hänger på Öland. Jag gör ofta det när jag är ledig. Det är för att det är det skönaste som finns. Jag har alltid haft en föreställning om att jag älskar stan, där Kalmar knappt kändes värt att nämna som stad. Jag har ångrat mig. Jag tar tillbaks det och utnämner mig här med till evig lantistjej. Landet är bäst. Jag vill vakna upp utan att hela världen stressar runt utanför mitt fönster, välja när jag ska åka till stan och stirra omkring och kunna dra en promenad precis så blek som jag är om jag glömt att spraya mig på ett par dagar och i världens fulaste outfit eftersom ingen ändå kommer att se mig. Det är så jag haft det under hela livet och det är så jag gärna fortsätter att ha det. Synd bara att min adress är mitt i stan och att jag inte har varken tid eller cash att dra igång nåt projekt kring att flytta därifrån. Någongång ska jag, och jag hoppas det där någongång blir rätt snart..


Kommentarer
Postat av: Carro

Som sagt jag kan inte annat än hålla med dig. Kom bara att tänka på en sak när jag såg denna bilden. Den ser sjukt harmonisk ut men gud vilket jobb det var med jätte myggorna som bara flög runt huvudet på oss den kvällen, vilket gjorde att vi fick åka hem tidigare. Men den är fin och harmonisk att SE på:) Bra val helt enkelt!

2011-03-13 @ 11:33:30
Postat av: Cissi

Ditt rum står ledigt här hemma ;)

2011-03-13 @ 13:26:36
Postat av: Emelie

Haha! Jag vet Carro, jag tänker precis samma sak när jag ser bilderna ;) Dock va det ju sjukt mysigt innan myggen blev ett problem! :) Tack Cissi gumms, ledsnar jag om möjligt ännu mer så kommer jag med resväskan!

2011-03-13 @ 20:36:38
Postat av: lickan

Hej Jag bor garna i din lya. Jag hör ju inget när jag sover eller just vaknat pa morgonen. För mig underbart med stan- ljud. Njuter av dem när cipparna är på.

2011-03-18 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0