Familjehelg!

Fredag, lördag & söndag tillbringar vi på Öland. Fredag, för att fira lill-bebis som gör C till morbror för 5:e gången. Söt som socker är hon, lilla pluttan. Presentinslagningen stod jag för,  f a n t a s t i s k t  fint och på gränsen till konst om jag får tycka till själv!




Senare på kvällen hängde vi med andra delar av familjen och spelade spel. Monopol bland annat, men eftersom jag lider av värsta sortens koncentrationssvårigheter när det gäller spel så åkte jag ut rätt snabbt.

Idag är tröttdag. TröttLörDag. Jag hade gärna sovit hela dagen, men då skulle jag inte valt att hoppa av hos mina föräldrar inatt när Hondan gick Mörbylånga- Färjestaden-Kalmar. Här gäller det att vara uppe med tuppen för att inte ge mamma ångest om att jag sover bort hela dagen. När jag vaknat till blev det lördagsmys på stan i alla fall. 

Imorgon är det födelsedagsfirande och lite annat på schemat, och sen tar vi sats mot en ny vecka!

Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0