Mitt i natten


Ger jag tråkiga svar, på tråkiga frågår...

Höger- eller vänsterhänt?
Högerhänt.
Humör just nu? Typ "jag-är-för-trött-för-att-sova-trött".
Favoritgodis: Allt!
Är det nåt du absolut inte äter: Kroppkakor.
Kläder just nu? Ha ha. En väldans fin sov-outfit.
Musik just nu? Ingen alls faktiskt.
Vad sa du senast? Godnatt & Sovgott. 
Sommarplaner? Sol, bad och ledighet.
Fisk eller badkruka? BADKRUKA.
Saft eller alkohol? Svårt.. Men behöver jag utesluta nåt för resten av livet så blir det saft ;)
Hur många kuddar sover du med? 1 (av de 10 som finns i sängen).
Favoritväder? Allt utom blåst.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? En vän, en flytväst och en båt.
Spelar du nåt instrument? Nix.
Morgon- eller nattmänniska? Natt, utan tvekan.
Sparare eller slösare? Hm, försöker vara båda. Men är av naturen mer en slösare, tyvärr.
Bästa film? American History X.
Tror på liv på andra planeter? Näe.
Kommer du ihåg din första kärlek? Nä?
Älskar du henne/honom fortfarande? Ha ha. Förmodligen inte.
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel? Absolut.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, kanske det?
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Hm, beror på.
Ser du på kärleken som ett misstag? Näe.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 0-5.
Bio eller promenad? Promenad. Är inte bio rätt trisst egentligen?
Är du kittlig? Ja!
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Oxe.
Rädd för insekter? Nästan sjukligt rädd.
Äckligaste insekten? Geting, om det är en insekt? Sen kommer alla på samma plats!
Största svaghet? Att jag är rätt nojig av mig antar jag?
Bästa bok? Oj. Det har jag inte läst så många.. PASS.
Vad vill du jobba som? Inte en aning.
Chips, morötter eller godis? Goooodis.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, på McDonalds.
Skriver du dagbok? Näe. Får ett ryck ibland.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Mjaa.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat!!
Gungar du på stolen? Alltid!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig någonsin.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Beror på.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ja.
Gillar du att sjunga? Nej.
Anser du att du är stark? Både ja&nej.
Brukar du sola? På sommaren, ja!
Vad gör du om du får hicka? Avvaktar.
Röker du? Sällan, men det händer.
Snusar du? -ll-
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Båda.
Har du en besatthet? Nja..städning kanske..




02.15 och jag gör ett nytt försök att somna.

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Haha, avvaktar tycker jag var ett väldigt bra tips på hickning. Måste bara säga att du otroligt vacker också :)Här snackar vi fotogenic.

2011-02-07 @ 16:06:06
Postat av: Mamma

Det där med båten till en öde ö, hm då kan du ju dra!

2011-02-07 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0