När allt blir stilla.

Kvällen drar ihop sig och jag ska strax krypa ner i sängen för lite sömn. Jag hoppas och tror att jag kommer somna som en stock ikväll för det behövs verkligen! Imorgon bitti åker jag och hjärtat 15 mil in i småland för begravning. Finaste Farfar. 



Jag såg det som självklart att du alltid skulle finnas. Inte precis i närheten, men finnas. Vara med. Vara min farfar här på jorden under många långa år framöver. Det blev inte så och jag kommer sakna dig nu. Jag kommer att sakna dig vid precis varje tillfälle när du egentligen skulle varit med och funnits här hos oss. Jag hoppas och tror att du har det bra där du är nu. Vi ses i himlen min fina farfar.  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såååå fint, KRAM

2011-02-05 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0