Den andra februari tjugohundraelva.

Efter tre hårda timmar i skolan blev det häng med bästaste CC vännen. Vi hade siktet inställt på en  mysig inredningsbutik i utkanten av Nybro, men tyvärr. Stängt. En chees i Mc Driven senare rullade Hondan hem mot Kalmar igen. Lyckad shoppingtur för Hondan som fick nya torkarblad på vägen. Mindre lyckad för oss två. Minst lyckat för mig som tävlar i Biggest Looser här hemma. 

Senare i eftermiddag ska jag förresten till tandläkaren. Nu är jag nervös för att de ska dra ut tanden. Eftersom jag är lite av en självutbildad läkare så vet jag precis vad det kommer att resultera i:

1. Min tand dras ut 2. Infektionen är fortfarande kvar och blir större 3. De sätter in pencilin som inte hjälper denna gången heller 4. Infektionen sprider sig 5. Jag kanske dör, eller i alla fall blir jättesjuk. 

Dramatiskt, men inte helt orealistiskt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0