Fredagsmys!


Eftersom man inte ska hänga i skolan mer än vad som är nödvändigt så valde vi att ta helg vid lunch idag. Fredagseftermiddagen spenderades på IKEA och på FashionHouse tillsammans med fint sällskap. Inhandlade lite mys till hemmet och ett par pjucks. Skorna va inte alls meningen egentligen men de stod alldeles själva vid sidan av ett par leopardpumps och bara stod. När jag bestämt mig för att lämna butiken illa kvickt och glömma dem så kom tjejen i kassan och förklarade att de fått med dem av misstag i en leverans. Ett par bara. Inte skulle de komma in heller. Min storlek och allt. Där va det kört och de fick följa med hem.. tills vidare i alla fall..



Nu ska jag sjunka ner i soffan tillsammans med mitt hjärta och ett glas rött. Riktigt fredagsmys med TV och slappande ikväll. Känns helt OK. 

God fredagskväll!  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fräcka pjuks!

2011-02-18 @ 18:18:32
URL: http://carolinenuochda.blogg.se/
Postat av: Cissi

På begäran:



En skönhet klär i allt så du kommer bära upp dem, men jag känner mig lite tveksam till snörena... men jag är ju inte modelejonet nr 1 heller :) Puss!

2011-02-18 @ 19:03:49
URL: http://cissicc.blogspot.com
Postat av: Anonym

Helt rätt, så fina.....:))

2011-02-19 @ 18:09:33
Postat av: Henrietta

Me like! Synd att vi inte har samma storlek, Hehe=)

2011-02-20 @ 01:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0