Trött!


Förmiddagen spenderades i skolan tillsammans med övriga gruppmedlemmar. Efter det hade jag en tanke om att jag faktiskt skulle sitta i bibblan som en riktig student och plugga vidare på eget bevåg, tillsammans med min dator som jag kånkat till skolan enbart därför (eller ja, från bilen in till bibblan iaf). När internet va lite segt gav jag upp. Det blev en lunch istället, och det va såklart roligare!

Nu sitter jag här mätt och trött och klunkar extra starkt kaffe i väntan på en powerwalk..

Efter det behöver jag på riktigt ladda om för ikväll är det C-uppsatsplanering som gäller. Imorgon är det uppsatssondering och vi ska presentera vår idé. Vi har ingen.. så det här kan bli en lång kväll..


   

Behöver jag säga att jag längtar efter sommaren?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kommentar på kommentaren: Om jag hade tagit 10 skopor kaffe i bryggaren så hade knappt vattnet kunnat sila igenom, det hade blivit stopp i bryggaren jue!

2011-02-16 @ 18:46:17
URL: http://carolinenuochda.blogg.se/
Postat av: Calle

Nu blire fotboll gumman.

2011-02-16 @ 20:23:12
Postat av: Cissi

Snajsig bild!



Ses snart och du, uppsatsplanen, rätt feeett bra. Puss

2011-02-17 @ 08:53:27
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0