Alla Hjärtans Dag!


"Använd detta som status om du tror vet att du får köpa dina egna jävla blommor". 

Min kille firar det som kan firas, typ. När jag hade varit och gjort min lilla tatuering som jag tjötat om så länge så möttes jag av ett "GRATTIS PÅ GAAADDAREDAGEN ÄLSKLING" när jag kom innanför dörren, till exempel. En orkester spelade i hallen och... Nej, men jag fick en present och så i alla fall. Jul, födelsedagar, påsk, årsdagar och tatueringsdagar firas alltså med dunder och brak här hemma.

Det enda som inte verkar firas är Alla Hjärtans Dag? Jag firar det. Självklart firar jag det! Jag tycker till och med att det är den kanske viktigaste jävla dagen på året. 

Jag har köpt hem ost, kex och vin. Bjudit på lunch och köpt en fin tröja i present och fått tillbaks 0. En mindre bra affär känner jag nu. 




Ikväll blir det i alla fall spel och vin med fina vänner. Sköj! 


Kommentarer
Postat av: Henrietta

hahaha..men kanske ändå snäppet roliagre med en "gaddadpresent"

2011-02-15 @ 12:59:48
Postat av: Emelie

Ha ha :) Tveksamt! Vi saknade dig/er igår! Carro och jag försökte få till en fint kort som vi skulle mms:a, men det slutade inge bra. Rings i dagarna och tjötar lite! STOR KRAM!

2011-02-15 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0