Dan före kärleksdan.

Vi har kollat på Solsidan. Det är inte lika bra nu som förra säsongen och det är ju synd. Det spelas Fifa fast jag hellre vill se på TV. Jag slöar vid datorn. När telefonen ringer och jag är heelt hundra på att det inte är till mig så måste jag ställa ifrån mig den och svara, eftersom C är mitt i en sjuukt viktig match. Det finns ingen oviktig match i  det här TV-spelet. Jag har ångrat cirka femhundra gånger att jag köpte hem det överhuvudtaget. Vi har handlat också. Trötta och sura, mest trötta. 

- Du är ju störd! Verkligen störd. Jag kommer skriva om det på bloggen nu till och med.
- Är det inte bättre att du bara ringer och berättar det för dem som läser den?

Tur att det är några timmar kvar till Alla Hjärtans Dag kan jag känna. Dagen då man ska vara snäll och sams hela tiden. 


                             

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

:))

2011-02-14 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0