Lördag.

Jag bara njuter av lugnet just nu. Lugnet före stormen. Våren kommer att bli hektisk med C-uppsatsskrivande och massa annat, men samtidigt känner jag på mig att det kommer bli en riktigt bra och sköjsig vår.

I sommar ska jag vara ledig. I tolv veckor. I TOLV VECKOR! Bara en vecka är uppbokad för då hänger vi i ett stort och fint hus i Frankrike tillsammans med C:s familj. Elva hela veckor ligger sedan blanka i almenackan. Fantastiskt!

Idag har det inte blivit mycket gjort. Efter morgonwalken fastnade jag i de resekataloger jag och mamma hämtade hem förra veckan. Pappa fyller 50 år i Maj, och firandet behöver planeras. Jag är så sugen på att komma iväg någonstans nu, att till och med flygningen känns okej. Helst vill jag till solen.

Jag gjorde ju ett tappert försök att lura både mig och Carro att det (i alla fall snart) är sommar, för ett par dagar sedan. Nu täcker snön marken här i Kalmar igen. Surt..




Ha en fantastisk lördag allihop. Det ska jag ha! 

Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0