Biggest Looser

Idag ringde min läkare och väkte mig kvart i nio. Han frågade hur allt stod till och eftersom jag helst bara ville somna om så svarade jag "Bra". När det blev tyst i luren så la jag till ett "Det rullar på, liksom"..  Resultatet av det samtalet blev avslutad kontakt och medicin utskrivet för ett år framöver. Inte så lyckat såhär i efterhand kanske men jag fick i alla fall sova några minuter till.

Jajjajja. 

Jag och C har kört igång någon typ av Biggest Looser tävling här hemma så jag har redan ätit frukost, lunch  och varit ute på en promenad. Där emellan har jag hunnit läsa lite i kursböckerna. Klockan är 14.15. Sjukt vad dagen blir lång när man inte sover fram till lunch ; ). Reglerna kring Biggest Looser tävlingen är enkla. Vägning en gång i veckan och den som förlorar fixar fredagsmys. Eller torsdagsmys. Eller nåt annat mys någon dag när det passar. Det här är kanske min grej. Vi får se. 


                                         



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0