En sak..

Har varit och vinkat av finaste vännen vid tåget. Trisst, och alltid lika tomt även om vi ses snart igen <3

Förresten. Pencilin ska väl hjälpa mot en infektion? Inflammation? Jag vet inte exakt vad de är jag har, men tandläkaren va i alla fall säker på att en pencilinkur skulle hjälpa. Nu är jag inne på sista dagen och om jag har delat varje liten tablett (av totalt 30 stycken), till typ tio delar och svalt varje liten del med ett stot glas vatten för att inte sätta i halsen och kvävas till döds UTAN ATT DET HJÄLPER så vill inte jag vara tjejen som svarar i telefon på Folktandvården i Färjestaden imorgon bitti vill ja lova.

Go'kväll!


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Dubbel typiskt! Har helt glömt att fråga om tandvärken...åhh typiskt mig. Förlåt mig. Nu får du faktiskt ta och uppdatera lite oftare så jag hänger med i ditt liv!!!



Och så den gamla klyschan. Saknar dig redan!

2011-02-02 @ 01:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0