Tisdag.


Fattar inte riktigt grejen men idag är jag så sjuuukt trött!! 

Lovade först mig själv att jag skulle gå hem efter dagens föreläsning (sämsta någonsin) och softa, men det känns inte som det riktigt finns utrymme för det just idag. Eller just den här veckan. Eller egentligen inte innan sommaren. Istället kände jag mig lite småtvungen att handla mat, dryck och lite presenter till min älskades födelsedag, som är imorgon. Gjorde btw ett riktigt kap och handlade tre buketter med rosor för 15:-/ st för att piffa till det lite extra. Fint!

Nu laddar jag upp med tio koppar kaffe och tar tag i bak och städ. Den som kommer och hjälper mig utlovas bra musik och jäkla fint sällskap! ;) Jag ska baka kladdkaka. Enkelt, gott och inte så mycket som kan gå fel (men jag ropar naturligtvis inte hej än). Maten lämnar jag till C som övat 365 dagar om året i snart tre år..



På återseende!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så synd att jag inte kunde rycka in idag.....:((

Men kommer i mon och smaskar i mig.....:))

2011-02-22 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0