Svinkalla lördag.


Det är kallt ute och kallt inne. Jag och Carro tog oss precis igenom den kanske kallaste walken ever. Hon tycker det är grymt att gå när det är kallt eftersom benen domnar bort och gör att man känner sig smal, då man slipper känna hur låren skaver mot varandra. Sant, men jag föredrar ändå lite varmare promenader.. 



Pimplar på ett glas rött och slänger ihop lite käk. Sen blir det en L Å N G L Å N G dusch innan jag ger mig av för att se vad lördagskvällen har att erbjuda! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag måste ju komma på en anledning till att genomlida dessa kalla dagar, dock är det inte roligt att få köldskador, så nu får det gärna bli varmt ute vare sig låren skaver mot varandra eller inte!

2011-02-19 @ 17:39:30
URL: http://carolinenuochda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0