Grattis, finaste skatt.


24 år, fyller min älskade idag! Jag har varit uppe sedan gryning för att fixa och dona. Full fart hela dagen och ikväll har det varit ös här hemma med föräldrar, syskon och barn. SuperMys, men nu känns det som om klockan vore efter midnatt någongång trots att den bara är 22. OJOJ, vad vuxenpoäng jag skramlade ihop ovan, och som en sleten gammal tant lät jag till på köpet. Den kladdkaka som bakades igår bidrog (precis som väntat) inte till några vuxenpoäng direkt. Den kunde jag sparat och haft som frisbee i sommar, om jag inte hackat upp den i småbitar och knaprat i mig under dagen som det äkta fettot jag är.

Nu ska jag hämta täcke+kudde och krypa ner i soffan till BigBrother! Bra TV. Sjukt pinsamt, men bra.

      

Sov Gott! <3 Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0