God Morgon Måndag!


Vaknade av ett sms idag där min C-uppsats vän förklarade att hon fått influensa. Ingen skola alltså. Jag ställde fram klockan till åtta. Halv nio. Nio. Tio. Och släpade mig tillslut upp till kvart över elva. Skönt, eftersom jag bara sovit fyra timmar när klockan ringde första gången, vid halv sju. 

Upptäkte att kaffet var slut när jag skulle äta frukost och fick nästan panik eftersom jag vaknade med en dunkande huvudvärk. Hittade en liten påse med julkaffe, pussade på förpackningen och kokade ett par koppar. Nu är jag redo att starta upp med lite artikelsök till C-uppsatsen. Det tråkigaste som finns. 

Det här känns som en riktig måndagmorgon.

Carro: Hej! Vad gör du då?
Jag: Tjaa, jag sitter och ska precis ta tag i plugget nu.
C: Men ja kan komma över och plugga med dig.
Jag: Ja, gör det. Jag har svintråkigt.
C: Då vill jag ha kaffe med.
Jag: Men du. Det är slut. Jag fick dricka julkaffe till frukost.
C: Men du. Jag tar med mig kaffe när ja kommer.
Jag: Åh, grymt! Tack.
C: Yeeeeees, då har jag gjort min uppgift idag med. Det stod att jag skulle hjälpa en vän. 
Jag: Ha ha. Det va ju bra. Snällt av dig..
C: Fan, här står det att jag inte skulle avslöja det också!

Nu kör vi lite hemmastudier. Hörs senare.



Puss&Kram.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hahaha, va söta ni är.

2011-02-22 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0