Det är höst snart va? Hösten 2011?

Sommaren har varit och är fantastisk, men herre gud, jag har blivit tjock! Det är ju inte så konstigt att det blir så tillslut. Tre månader med mat, godis, vin och ingen träning är lika med viktuppgång och jag är inte sådär skitförvånad, egentligen. Nu när restaurangmaten knappt smakar längre och vinet snart rinner ut genom öronen sätter jag dock ner min mulliga fot och blir (i alla fall lite mer) hälsosam. Jag tar tag i träningen och skippar onyttigheterna för ett tag.

I övrigt påbörjar jag snart min sista termin på socionomprogrammet. Vad jag gör efter det? Ingen aning.






Kommentarer
Postat av: Carro

Duuu det här med vikt tycker jag inte du ska snacka om, inte när jag ser denna bilden. Jag ser ju gravid ut. Hoppas inneligt att det vara är tröjan som knölat till sig eller hamnat i fel vinkel eller något.. undanflykter undanflykter. Tror nog att jag måste vakna upp.

2011-08-18 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0