God Morgon!

Jag har blivit så grymt duktig på att komma upp i tid. Klockan är inte ens mycket och jag har redan målat lite på min lilla möbel, käkat frukost och fått på mig träningskläderna. I eftermiddag ska jag hänga med fina vänner.

Jag måste förresten visa vad det är jag målar på, även om jag önskar att jag tagit ett kort innan jag typ målat klart. I alla fall så var denna möbel/ telefonbänk riktigt ful innan (furufärgad). En del kanske tycker att den är det fortfarande men ni ska få se när den är helt klar. Det kommer bli et mästerverk!

 


Kommentarer
Postat av: Henrietta

kommer bli superfin! Nu hittar du mig här: tankarochvarlden.blogg.se

2011-08-19 @ 12:10:00
Postat av: Mamma

Den blir super fin......:))

2011-09-01 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0