Fredag


I brist på annat denna kväll så har vi lagat hamburgare från grunden. Jag vet, det är ingen nyttig mat och jag skrev att jag skulle skippa onyttigheterna för ett tag, men kolla in! Magiskt gott. Brödet, burgarna, pommesen och dressingen har vi gjort själva. Klart värt två timmar i köket!



Nu ser vi på film. C ser på film och jag bloggar. A beautiful mind och jag slutade kolla efter 20 minuter när jag tyckte att den var seg. Nu verkar den ha blivit bättre och jag ångrar mig lite. Igår kollade jag på Shutter Island, men helt ärligt, den filmen är väl inte så bra ändå?! Jag skulle kanske ge den 2 av 5 eller nåt sånt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums så gott det ser ut......:))

2011-08-20 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0