Vilken dag!


Jag har ett jobbigt virus i halsen. Jobbigt och ont. Läkaren sa att det ger sig på 7-10 dagar någonting, Härligt. Jag önskar att jag kunde lägga mig under mitt täcke och vänta tills dess. Goskatten vet ingen riktigt vad det är för fel på, massa feber och död svans. Efter mycket om och men kom vi från veterinären med smärtstillande och ett återbesök tills på fredag. Jag hoppas dock att hon piggnar på sig till dess så hennes matte kan få lägga pengarna på någonting roligare. Elva hundralappar fick jag ge ifrån mig idag. Känns inte helt orimligt att betala det för en febertagning och lite kläm på svansen? Jo, jag tycker det.

Efter en stressig förmiddag tyckte min fantastiska mamma att jag behövde lite glass, sol och sällskap. Hon svängde förbi mig efter jobbet och vi köpte glass, vilken jag tappade i marken efter fem minuter. Olyckligt.

Ikväll har vi åkt runt i min lilla bil, fotat och handlat. När jag stannade till vid vägkanten för att släppa av Carro kom polisen och frågade om jag verkligen fick stå där jag stod. Jag gillar poliser, absolut. De finns för allas säkerhets skull och för mig hade de gärna fått vara ännu fler. Men det här var nog den dummaste frågan jag fått. Självklart får man inte stå parkerad på en cykelväg. Jag vet det och de vet det, och de vet att jag vet det. Onödigt stannat, onödig sagt.

Nu ska jag slänga mig i soffan, softa, sova och vakna till en lite piggare dag! <3

Sov Gott.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom gillar dig med.....:))

2011-04-08 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0