Okej..


Jag är hemma efter en lång dag av intervjuande.  Oj, vad det tar på krafterna. Att det kräver så sjukt mycket mer koncentration än vad ett vanligt samtal gör är egentligen knas, men så är det. Det kräver koncentration när det gäller att göra en god presentation, ställa bra frågor, lyssna på svaren, förstå svaren och ställa fler frågor, förhålla sig till sina tänkta teman och också följa upp med nya sådana utifrån svaren. Dessutom ska intervjun vara intressant i förhållande till frågeställningarna. För en disträ och ganska ofokuserad tjej som jag är det här alltså döden. Glad över att ha rätt ut alla situationer under dagen på ett någolunda godkänt sätt tar jag nu kväll.

Torsdagskvällen stavas hemmamys som så många andra kvällar nu för tiden. Borde egentligen dra mig ut på en walk men pallar icke. Eftersom jag allt oftare inte pallar dra mig ut på promenader så försöker jag vara nyttig istället. Det pallar jag inte heller. Dessa två faktorer bidrar till att jag snart inte kan knäppa mina jeans och jag måste därför snarast möjligt ändra den här trenden. På måndag. Kanske. Eller imorgon. Eller måndag. 

Ajja, Det va allt blurr för ikväll. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0