Utbrottets stora dag.


Idag pluggar jag åtta timmar för att hinna klart med uppsatsen, städar hela lägenheten som ser ut som kaos, ligger ute i solen och njuter av att det är helg, hänger med härliga vänner, säljer gamla kläder/skor/väskor på tradera för att få ihop cash till att finansiera min lediga sommar, tränar för att åter igen få på mig mina jeans och firar valborg. Lycklig och glad är jag också. NOT NOT NOT.


                       



Ovanstående är dock vad jag skulle behöva göra helst senast igår. Samtidigt skulle jag behöva sova mig igenom hela dagen. Vaknade klockan nio och kunde inte sova en enda minut till. Sedan dess har jag mest gått omkring och funderat på hur jag ska få ihop dagen på bästa möjliga sätt. Stört. Jag tror jag behöver lite mer att göra. Mer viktiga saker. Nu har jag inte det och får försöka göra det bästa för att dessa helt obetydelsefulla grejjer inte ska ta mig under isen. En sak i taget. Nu kör jag städningen först.

Kommentarer
Postat av: Carro

JOBBIGT mycket saker du gör på samma gång tycker jag, bläckfisk? Som sagt jag finns här om du vill hyra in mig för städning:) Tradera tar vi ihop så fixar vi det med.

2011-04-30 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0