Torsdag 28 April


Jag pluggar hela långa dagarna och någonting annat hinner jag knappt med. Trisst. Om cirkus två veckor är vi nog i princip klara med uppsatsen och det blir förhoppningsvis lite andrum. Om vi klarar deadline är dock lite tveksamt i nuläget. Skit samma säger jag som så många gånger innan. Någongång blir den klar och då är jag glad om jag inte stressat mig till döds. 

Under en av dagens pauser förnyade jag mitt pass. Det tog tre omfotograferingar och tre omskrivningar av namnteckningen för att allt skulle kännas okej. Ett stort plus att jag vuxit till mig lite också och från och med nu är 164 cm lång. Eller kort. Under kvällen drog jag också med mig C till IKEA för att shoppa upp hans presentkort. Stackarn. Jag vet inte om han är sådär svinnöjd med lakana men jag tycker de är väldigt söta.
 



På tal om lakan ska jag bädda ner mig nu. Imorgon kör vi sista pluggdagen för den här veckan och även om jag bör köra på hela helgen så är helg alltid helg. Liksom.

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0