Torsdag 7 April


Det flyter på nu! Idag har vi t.ex. genomfört de två första intervjuerna till C-uppsatsen, varit ute i alla fall liiite i det sköna aprilvädret och ätit säsongens första jordgubbar..

  

Intressant? Inte?! Min kille tycker jag ska ta bilbesiktningen nästa vecka för att ha nåt att skriva om i min blogg. Det är kanske inte en så dum idé. Jag läser några inlägg tillbaks och inser att det är rätt mycket "Nu ska jag, sen ska jag och då ska jag". Jag har nåt slags hatkärlek till det här med bloggande. Mest hat. 
 


Kommentarer
Postat av: henrietta

Jag blir lika glad varje gång du har skrivit et nytt inlägg iaf då jag försöker göra allt utom att plugga =).

2011-04-08 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0