Tisdag 5 April




Det är inga pigga tjejer som suttit och skrivit C-uppsats idag. Min hals är om möjligt ännu värre än igår och min uppsatskamrat har öroninflammation och spräckt trumhinna. Eftersom vi inte direkt ligger före vår tidsplanering så har vi trots detta arbetat på under heela låånga dagen. Rätt bra. Ledigt tar man ju hellre när man är frisk. Nu är vi dock lediga för ikväll och återses igen imorgon bitti klockan 9.00.  

Det regnar, C spelar fotbollsmatch och jag är förkyld (bör inte lämna mitt hem). Så, vad gör jag ikväll? Ingenting! Fixar, donar och myser omkring i min ensamhet. Jag gillart, även om jag skulle föredra att vara helt och hållet pigg snart igen <3

Klockan 22 ikväll krigar vi om TV:n eftersom BigBrother krockar med fotbollen. C kommer vinna eftersom jag för första gången kan tänka mig att välja sömn framför BB. Självklart kommer det inte att vara gratis. Om jag känner min kille så kommer han tycka det är okej att diska en vecka för att få se fotbollen och det låter jag ju inte gå förlorat.

Ha en fortsatt härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: lickan

Hej

Åh man ler skrattar o blir glad när man läser här. Läste några. Dagar påengang.

Jag gilllar dig du e rolig kusinvitamin.

2011-04-06 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0