På riktigt..


.. så lovar jag mig själv att inte sätta min fot på ett uteställe i den här stan, och förmodligen inte i någon annan stad heller på hundratio år. Även om en sköj förfest och finfina vänner gjorde kvällen riktigt bra så är det alldeles för mycket  kisslukt, taffsande, dräggfylla och skoskav för att helt och hållet passa mig. Dra åt helvete vad jag älskar uteserveringshäng, grillkvällar eller varför inte hemmakvällar?! Jo, ja, jo. Jag vet att jag kommer ångra och ändra mig snart. Bara värmen kommer och så. Men, vad det gäller höst, vår och vinter så står jag fast vid mitt ord. Hundratio år. Minst. 






Jag kryper ner i min säng. Fint. Glad påsk & Sov gott. Puss. och. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0