Jo, men det knallar och går..





..och om någon undrar vad jag gör om dagarna så hänger jag mest med min uppsats, min uppsatsvän och äter på Mc'Donalds. Typ. Igår sa vår handledare att "Kunskap är inte tungt att bära". Näe precis, skönt. Och just nu känns det som om det är det enda positiva med den också. Vid sidan av allt plugg så hittas det också på en del sköj som tur är. Och så sover jag. Såklart. Nu ska jag till exempel ta en dusch och lägga mig. Imorgon blåser vi av fyra intervjuer. Vi hoppas att allt går enligt planeringen och att det blir sol eftersom vi har några timmar att slå ihjäl. Det görs helst utomhus. I Solen.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för fina kommentarer:) Vilken fin bild, får man be om nummret till fotografen? Hörs, Natti natti

2011-04-13 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0