Nu hade jag tur.


Jag skulle aldrig ha skrivit att jag behövde viktigare saker att bry mig om. Sånt får jag alltid igen. Den här gången också. Virus. I. Datorn. Självklart har jag mycket på min älskade dator som inte varken får försvinna eller bli virusdrabbat. Mitt liv sedan tre år tillbaks, typ. Något virusskydd har jag inte eftersom min lillebror säger att det är onödigt. Ingen back up heller. Inget USB med det viktigaste på. Jag har helt gett mitt öde till denna lilla elektronikpryl utan virusskydd. Det är ett misstag jag aldrig gör om och jag tackar min pappa som efter ett par timmar lyckades få min vän helt frisk igen.

Jag firar med att köpa ett virusskydd för 550:- och pluggar mig sedan igenom valborgskvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0