Måndag 11 April


Ojoj, vilken fart dagarna försvinner i och efter en fin helg är det nu ny vecka. Ny vecka innebär måndag och C-uppsats såklart. Fyra dagar kvar innan helg och vi hoppas på att det blir fyra mycket effektiva dagar. Det måste bli fyra mycket effektiva dagar om våra värdefulla kvällar och helger ska kunna förbli pluggfria.

Efter det att vi lagt ner plugget idag så åkte vi till Öland och strosade omkring lite. Hur skönt väder är det inte?! Ikväll är jag barnvakt åt mina småkusiner. Vi spelar fotboll och dinosauriespel. Och äter pannkakor. Och glass. Efter ett par timmar blir det lite långrandigt och jag lär dem att sjunga SingStar istället. Nu har vi kul igen. Hm, Jag har kul igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0