Frustration


Okej. Det är avgjort. Det blir imorgon som jag i alla fall försöker plocka lösgodis i hg istället för kg och tar trappan istället för hissen. Att inte ens kunna ha de jeans man köpt för ett par månader sedan är  inte   okej  och jag tror jag tog inlägget "Fuck Bantning" aningens steget för långt.

Jag borde sova nu men har piggnat till efter några timmar i soffan. Imorgon är det en fullspäckad dag med plugg under förmiddagen, lunch med fina klassisar, läkarbesök och riktigt fint sällskap under eftermiddagen och kvällen! <3 Bästaste Henryvännen är i stan och det är fint. som. snus.

Om sju och en halv timme ringer klockan och jag ska släpa mig uppåt. Jag önskar mig fint väder. Tack på förhand. SovGott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0