Fredag 29 April


Fredagen inleddes med några pluggtimmar hemma hos C. Sådär jättemycket blev väl inte gjort direkt eftersom vi la in både promenad, rastande av hund och glasspaus i schemat. Daim med päron och jag undrar varför ingen kommit på det innan? Sjukt bra. Vid tvåtiden drog jag mig tillbaks till stan och hängde lite innan jag gjorde mitt andra C sällskap på golfbanan. Svinblåsigt men ändå fint..

Timmarna gick sjukt snabbt och det blev liksom kväll och sedan natt. Köpte en skiva när vi tankade bilen på väg hem vilket gjorde att vi var tvugna att köra runt tills jag lyssnat igenom den. En dubbelskiva. Nu är vi i alla fall hemma och jag är  t r ö t t . Imorgon ignorerar jag nog det fina vädret och sover bort ett par extra timmar. Puss och Godnatt.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0